تنظیفان
خانه / پارچه مثقال ضخیم / تولید کننده پارچه متقال ضخیم

تولید کننده پارچه متقال ضخیم

تولید کننده پارچه متقال ضخیم، این محصول را در رنگ های متفاوتی عرضه می کنند. این محصول دارای جنسی سبک و مقاوم است که به راحتی اتو کشیده می شود. پارچه متقال ضخیم خوش دوخت است و دوخت راحتی دارد. این محصول به دلیل جنس مقاومی که دارد در تولید محصولات مختلفی استفاده می شود. جنس این نوع پارچه از پنبه یا نخی است که در رنگ های سفید و رنگی تولید می شود.

تولید کننده پارچه متقال ضخیم

روش های از بین بردن لکه از پارچه متقال

روش های از بین بردن لکه از پارچه متقال از پارچه متقال به دلیل ضخیم و مقاوم بودن در تولید کیف، ساک و غیره قرار می گیرد. روش های از بین بردن لکه پارچه متقال را در این قیمت توضیح می دهیم. ابتدا باید لکه را از روی سطح پارچه پیدا کنید و نوع لکه را تشخیص دهید این کار کمک زیادی به از بین بردن لکه کی کند، لکه را هرچه سریعتر خیس کنید زیرا امکان پاک کردن آن بیشتر است. در ادامه بعد از خیس کردن پارچه آن را با مواد شوینده بشورید.

اگر بعد از شستن با مواد شوینده لکه پاک نشد می توانید از سرکه سفید در از بین بردن لکه های موجود روی پارچه متقال استفاده کنید به این صورت که سرکه را به کمک یک پنبه به سطح ناحیه ای که کثیف و لکه است، نگهدارید تا سه دقیقه بگذارید پنبه بر روی لکه بماند تا لکه از بین برود.

اگر پس از این لکه از سطح پا چه پاک نشد می توانید از آمونیاک در از بین بردن لکه پارچه استفاده کنید، اما به این دقت داشته باشید که آمونیاک را در آب محلول کنید و با استفاده از این محصول لکه روی پارچه را از بین ببرید و باز هم بستگی به نوع پارچه شما دارد.

صادرات پارچه متقال ضخیم سفید

صادرات پارچه متقال ضخیم سفید صادرات پارچه متقال ضخیم سفید در حجم های متفاوتی صورت میگیرد این محصول یکی از محصولاتی است که فروش بالایی دارد و جز پرفروشترین محصول در صنعت بزازی ایران می باشد. ایران در چند دهه گذشته به خودکفایی در تولید پارچه متقال رسیده است و این محصول را به کشورهای خارجی و همسایه صادر می‌کند. صادرات این محصول سود زیادی را وارد کشور می‌کند که برای اقتصاد کشور بسیار مفید است.

پارچه متقال خام عمده را به کشور های که متقاضی این جنس از پا چه هستند صادر می کنند. مرکز فروش پارچه متقال با بهترین کیفیت این محصول را ارائه داده اند. جنس پنبه ای این محصول باعث مقاوم بودن پارچه است که در تولید انواع کیف ها، کند های پارچه ای، ساک های دستی و غیره استفاده می شود.

پارچه متقال سفید علاوه بر کیفیت مقاومی که دارد، زیبایی بسیار زیادی دارد که در تولید محصولات مختلف استفاده می شود. امروزه صادرات پارچه به دلیل رشد صنعت بزازی بسیار پر رونق است و صادرکنندگان این محصول را در سطح انبوه و با کیفیتی ویژه در اختیار مصرف کنندگان خارجی می گذارد. راحتی دوخت این محصول یکی از پارامتر های است که بر کیفیت این محصول اثر می گذارد.

مطلب پیشنهادی

سفارش عمده پارچه متقال ضخیم

پارچه متقال ضخیم یکی از بهترین انواع پارچه می‌باشد که از الیاف طبیعی تهیه شده است این پارچه جنسی بسیار مقاوم و با کیفیت دارد به همین دلیل در زمینه‌های مختلفی مو

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما