تنظیفان
خانه / پارچه متقال / مرکز توزیع پارچه متقال صددرصد پنبه

مرکز توزیع پارچه متقال صددرصد پنبه

در مرکز توزیع پارچه متقال صددرصد پنبه این محصول با کیفیت خوب و قیمت مناسب توسط سایت اینترنتی حاضر توزیع و پخش می شود. پارچه متقال از پنبه بافته می شود و بدون هیچ‌گونه رنگ و طرح در بازار موجود می باشد. این پارچه بسیار سبک، مقاوم، محکم، خنک و اتو کشیدن آن بسیار راحت است و کاربرد زیادی در صنایع مختلفی چون تهیه تشک و لحاف، تولید انواع ساک های تبلیغاتی، تولید کیف و کفش، آرایشی و … دارد و در تولید آن از صددرصد پنبه استفاده می شود.

مرکز توزیع پارچه متقال صددرصد پنبه

دو کاربرد مهم پارچه متقال پنبه ای

دو کاربرد مهم پارچه متقال پنبه ای همان طور که می دانید پارچه انواع مختلفی دارد و که هرکدام برای مصارف مختلفی به کار برده می شوند یکی از پارچه های که در مصارف لحاف وتشک، انواع پوشاک. تولید کیف و انواع ساک استفاده می شود پارچه متقال و پارچه مبلی مخمل ساده است .از انواعد پارچه متقال می توان به پنبه، کتان و الیاف مصنوعی اشاره کرد.

پارچه های متقال به دلیل خالص بودن پنبه در صنایع تولید خودرو برای تهیه انواع فیلتر هوا از این پارچه ها استفاده می کنند. زیرا این پارچه ها قدرت جذب بالایی دارند و وجود پرزهای ریز در این پارچه باعث می شود گردو غبار و دودهای تولید شده از ماشین ها در تار و پود این فیلترها جدب شوند.

همچنین پارچه های متقال برای گرد گیری و سطوح بسیار مناسب بوده و به راحتی تمام سطوح براق و تمیز می شوند. علاوه براین به دلیل سبک و محکم بودن برای تولید و ساخت انوع کیف و ساک های پارچه ای مناسب می باشد. این پارچه ها را می توان خیلی راحت اتو و دوخت بسیار راحتی و آسانی دارند.

سفارش عمده پارچه متقال صددرصد پنبه

سفارش عمده پارچه متقال صددرصد پنبه پارچه متقال و پارچه تترون سفید توسط نساجی های تولید کننده پارچه در شهرهای مشهد، تبریز، یزد و اصفهان تولید می شوند. و دارای کاربرد متعددی در صنایع مختلف می باشند.

فروش پارچه متقال به دلیل مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بسیار پرفروش بوده و در بازارهای داخلی بسیار شناخته شده و مورد استقبال بسیار قرار گرفته است. صادرات پارچه متقال نخی به کشورهای خارجی و همسایه در اقتصاد کشور نقش بسیار خوبی داشته و در بازار های خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

جهت سفارش عمده این محصول می توانید به مرکز خرید پارچه متقال مراجعه کنید، و این محصول را به صورت عمده و جزئی از این مراکز خریداری کنید. مجموعه نساجی ما این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم و غیر حضوری در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. و شما با مراجعه به این سایت ها می توانید این محصول را تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی

فروشگاه پارچه متقال سفید اعلا

پارچه متقال سفید یکی از پر مصرف ترین و پرطرف دارترین نوع پارچه ها می باشد که دارای طراحی بسیار فوق العاده ای بوده و در زیباترین و جذاب ترین رنگ ها تولید و تهیه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما