تنظیفان
خانه / پارچه متقال / فروشگاه پارچه متقال سفید اعلا

فروشگاه پارچه متقال سفید اعلا

پارچه متقال سفید یکی از پر مصرف ترین و پرطرف دارترین نوع پارچه ها می باشد که دارای طراحی بسیار فوق العاده ای بوده و در زیباترین و جذاب ترین رنگ ها تولید و تهیه می شود. چان چه قصد خرید بدون واسطه این پارچه را دارید می توانید این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه ما انتخاب کرده و محصول خود را با بهترین کیفیت به صورت تضمینی خریداری نمایید.

فروشگاه پارچه متقال سفید اعلا

علت محبوبیت پارچه متقال سفید

علت محبوبیت پارچه متقال سفید

همان گونه که می دانید این نوع پارچه سنگین است که از پنبه بافته شده است، و بیشتر برای لباس های مردانه از آن استفاده می شود و هم چنین پارچه ای است که بصورت خام می باشد و هیچ نوع عملیات رنگ روی آن انجام نگرفته است اما اکنون متقال های رنگی هم در بازار وجود دارد متقال در ابتدا میتوان فقط به پارچه ۱۰۰ درصد پنبه ای نام گذاری کرد اما الان در حال حاضر انواع زیادی از آن وجود دارد

در ابتدا این پارچه با بافندگی دو مجموعه از پارچه های پنبه ای، یا پر کننده ها،روی تارهای کتان بافته شده اند که در دوران قدیم بسیار در میان مردم محبوب بوده است. این نوع پارچه از خانوادهٔ کرباس است اما از کرباس لطیف تر می باشد.

پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و جذب رطوبت برای گردگیری و نظافت در منزل بسیار مناسب است. متقال سبک، مقاوم و محکم است و پارچهٔ خنکی است.به خاطر همین محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است پس هنگامی که خیس باشد محکم تر می‌شود. نرم است و به راحتی هم اتو کشیده می‌شود.


دوخت این نوع پارچه بسیار راحت است متقال پنبه ای از تار و پود پنبه صددرصد بافت می شود که با توجه به گرمای آن و همچنین عرض پارچه دارای قیمت متفاوتی است این نوع متقال با کیفیت ترین نوع متقال می باشد. پارچه متقال صادراتی که دارای بهترین جنس می باشد در بازار خرید پارچه متقال بسیار رونق داشته و طرف داران زیادی را نیز به سوی خود جلب می کند.

شرکت فروش پارچه متقال سفید درجه یک

شرکت فروش پارچه متقال سفید درجه یک

امروزه خرید و فروش این پارچه به خاطر استقبال زیاد و هم چنین کارایی و کاربرد ویژه آن افزایش داشته و هر روزه به تولید و بافت این محصول افزوده می شود. سایت ما به عنوان برترین شرکت فروش این نوع پارچه را که با مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی و کاملا به صورت تضمینی عرضه نموده و با قیمت تولیدی در برترین نوع پارچه تمام محصولات خود را به صورت کاملا تضمینی و بدون واسطه در سریع ترین زمان به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع پارچه متقال صددرصد پنبه

در مرکز توزیع پارچه متقال صددرصد پنبه این محصول با کیفیت خوب و قیمت مناسب توسط سایت اینترنتی حاضر توزیع و پخش می شود. پارچه متقال از پنبه بافته می شود و بدون هی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما