تنظیفان
خانه / پارچه متقال / شرکت تولید پارچه متقال ضخیم

شرکت تولید پارچه متقال ضخیم

پارچه متقال ضخیم یکی از پارچه‌های پر طرفدار در میان مردم می‌باشد که در گذشته بیشتر در تهیه‌ی لحاف و تشک از آن استفاده می‌شد‌، ولی امروزه این پارچه‌ها در نوع نازک و ضخیم و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف توسط نساجی‌ها تولید می‌شود و در صنایع پوشاک و صنایع مبلمان و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید عمده این پارچه‌ها علاوه بر مراکز تولید می‌توانید از بزازی‌ها و فروشگاه‌های داخل شهر خود این محصول را خریداری نمایید.

شرکت تولید پارچه متقال ضخیم

انواع مختلف پارچه متقال ضخیم

انواع مختلف پارچه متقال ضخیم

پارچه‌های متقال از نظر جنس، عرض، نمره نخ و از نظر کاربرد با هم متفاوت می‌باشد. پارچه متقال در گذشته صد در صد پنبه‌ای و کتانی و نخی بوده است ولی امروزه متقال پلی استری، فلامنت، ویسکوز و …. نیز در بازار موجود می‌باشد. این پارچه‌ها خنک و سبک هستند و بسیار محکم و مقاوم‌اند.

پارچه‌های متقال پنبه‌ای و کتانی به خاطر طبیعی بودن و داشتن الیاف گیاهی کمی آبرفت دارند ولی شست و شوی راحتی دارند و به خوبی اتوکشی می‌شوند. ضد حساسیت و خارش هستند و در صورت تعریق خیلی سریع خشک می‌شوند.

این پارچه‌ها به صورت قواره‌ای و متری به فروش می‌رسند و دارای عرض ۲متر، ۱۵۰ سانتی‌متر و ۹۰ سانتی متر می‌باشند نمره نخ در پارچه‌های متقال ۲۰ و ۳۰ می‌باشد که نمره‌ی ۳۰ ضخیم‌تر و ظریف‌تر هستند و قیمت بیشتری هم دارند .

تولیدکنندگان سعی می‌کند انواع پارچه را با متد روز دنیا با بهترین کیفیت و مرغوبیت تولید کنند. امروزه پارچه متقال در بسیاری از صنایع کارایی دارد. پارچه متقال مانتویی نیز توسط نساجی‌ها و مراکز تولید پارچه، در رنگ‌بندی‌های جذاب و زیبا و در طرح‌های متنوع تولید می‌شود که در تهیه‌ پوشاک پرکاربرد می‌باشد و به خاطر سبکی و خنک بودن برای فصول گرم سال بسیار مناسب هستند.

مراکز توزیع پارچه متقال ضخیم کیلویی

مراکز توزیع پارچه متقال ضخیم کیلویی

نساجی‌ها و شرکت‌های ایرانی متقال را در جنس و رنگ‌ و اندازه‌های مختلفی تولید می‌کنند‌ و متقال طاقه‌ای و رولی را در بازار توزیع می‌کنند. بزازها این پارچه‌ها را بنا به کاربردشان در متراژهای مختلف به صورت کیلویی و متری در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. بازار فروش پارچه متقال به خاطر کاربرد فراوانی که دارد بالا می‌باشد و جز پارچه‌های پر مصرف در لحاف دوزی و پوشاک و مبل سازی و خودروسازی می‌باشد‌.

امروزه علاوه بر مغازه‌ها و بزازی‌های داخل شهرها فروشندگان از طریق فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی هم انواع پارچه‌های متقال را به فروش می‌رسانند. سایت حاضر در امر فروش انواع پارچه از جمله متقال ضخیم فعالیت دارد که خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت انواع این پارچه‌ها را با بهترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمایند.

مطلب پیشنهادی

فروشگاه پارچه متقال سفید اعلا

پارچه متقال سفید یکی از پر مصرف ترین و پرطرف دارترین نوع پارچه ها می باشد که دارای طراحی بسیار فوق العاده ای بوده و در زیباترین و جذاب ترین رنگ ها تولید و تهیه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما