تنظیفان
خانه / پارچه متقال / فروش عمده پارچه متقال خام

فروش عمده پارچه متقال خام

پارچه متقال خام از پارچه های طبیعی است، که از آن به دلیل کیفیت بالا و وجود الیاف نخ در صنایع مختلفی استفاده می شود. فروش عمده پارچه متقال خام مرغوب به همراه قیمت مناسب از طریق این مجموعه به دلیل حذف کامل واسطه ها و عرضه پارچه متقال به صورت مستقیم انجام می شود. در صورت نیاز به تهیه پارچه متقال می توانید با فروشنده عمده این محصول ارتباط بگیرید.

فروش عمده پارچه متقال خام

پارچه متقال چه استفاده هایی دارد؟

پارچه متقال چه استفاده هایی دارد؟ پارچه متقال یک نوع پارچه نخی است که به دلیل استفاده از الیاف پنبه در روند تولید آن وزن زیادی دارد این پارچه را در قدیم به نام پارچه های کرباس نیز می شناختند، اما به نسبت پارچه کرباس بافت بسیار لطیف تر و نرم تری دارد؛ در نتیجه هنگام استفاده از این پارچه هیچ گونه حساسیت و آزاری برای پوست به وجود نمی‌ آید.

در ابتدای تولید، پارچه‌ های متقال را فقط به رنگ سفید تولید می‌ کردند اما در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی و استفاده از ابزارها به روز امکان تولید انواع رنگ بندی در پارچه متقال نیز به وجود آمده است.

اما خوب است بدانید که پارچه های متقال با داشتن ویژگی های خاصی مانند پرز ندادن، میزان جذب رطوبت بالا، خنک بودن و قابلیت چاپ موارد استفاده و کاربردهای فراوانی دارد.

در اینجا به برخی از مهم ترین موارد استفاده و کاربردهای پارچه متقال می‌ پردازیم، از جمله:

  • مناسب برای گردگیری بخش های مختلف منزل به دلیل پرز ندادن و قدرت جذب آب بالا
  • مناسب برای ساخت کیسه های برنج مستحکم و قوی
  • مناسب برای تولید انواع کیف های پارچه ای خرید جهت استفاده های روزمره به دلیل استحکام بالا و سبک بودن
  • مناسب برای اپیلاسیون در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی
  • پرکاربرد برای تولید آستر تشک و لحاف

در حال حاضر امکان تولید پارچه‌ های متقال با ترکیب الیاف دیگر نیز به وجود آمده است به همین سبب انواع پارچه متقال از جمله پارچه متقال پنبه‌ ای، پارچه متقال کتان و پارچه متقال الیاف مصنوعی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از این پارچه ها مناسب برای کارکردهای خاصی است.

تولید انبوه پارچه متقال خام صادراتی

تولید انبوه پارچه متقال خام صادراتی خرید پارچه متقال همیشه به صورت عمده انجام می گیرد؛ زیرا این پارچه از موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای برخوردار است و لازم است تا به صورت عمده تهیه شود تا با قیمت مناسب تری همراه گردد.

در حال حاضر تولید انبوه پارچه متقال خام مناسب برای صادرات توسط کارخانجات معتبر نساجی انجام می شود تا علاوه بر نیاز بازار داخل، بازارهای خارجی را نیز به دست گرفته و ارز خوبی را به کشور وارد کند.

تولید عمده متقال خام صادراتی سبب شده تا به راحتی بتوان این پارچه با کیفیت بالا را در بخش‌ های مختلف صنعت مورد استفاده قرار داد و از کیفیت بالای آن بهترین بهره را برد.

مطلب پیشنهادی

فروشگاه پارچه متقال سفید اعلا

پارچه متقال سفید یکی از پر مصرف ترین و پرطرف دارترین نوع پارچه ها می باشد که دارای طراحی بسیار فوق العاده ای بوده و در زیباترین و جذاب ترین رنگ ها تولید و تهیه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما درباره ما